søndag den 10. juni 2012

;Åh kvinder og sko - Kan vi egentlig nogensinde få nok?
Jeg skrev tidligere om, at jeg er inviteret til bryllup og det giver mig rig mulighed for at shoppe efter outfits og wedding-looks!

Jeg har fundet to par stilletter som nogle nok vil mene er kedelige, men jeg går meget op i at de stilletter jeg ejer, skal kunne passe til det meste af mit tøj. Jeg køber meget sjældent sko, så når jeg endelig gør skal de også virkelig passe ind i resten af min garderobe! :-)

Det første par jeg har fundet er fra Bianco og er meget klassiske og tidsløse, men samtidig utrolig elegante. Skoene er pumps og hedder Ann - De koster 499,-


Er de ikke bare så smukke? Jeg synes det er et meget elegant touch at de har den lille ankelrem. Udover det, gør den også at de ellers ret høje pumps, bliver holdt godt fast på foden! De vil være flotte til både kjole og jeans!

Det næste par jeg har fundet er fra www.bubbleroom.dk og kommer fra et mærke der hedder Have2Have - Pumpsene hedder Gina 3 og koster 369,-

Pumpsene er ligesom de andre, klassiske. De to par minder faktisk rigtig meget om hinanden - og så alligevel ikke!

Hvad synes I? :]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar