mandag den 18. juni 2012

Festival outfit nr. 4

Så kommer festival outfit nr.4!

Da de på www.ginatricot.dk ikke sælger sko, har jeg i stedet fundet et outfit med både kjole og bukser - Du kan enten tvælge kjolen eller bukserne, eller være modig og have begge dele på på én gang!



Denim skjorten er sort og semi-gennemsigtig bagpå! Jeg synes den er vildt fed og du kan både bruge den med de lange ærmer, eller smøge ærmerne op. Skjorten hedder Klara denim shirt og koster 299,-

Dernæst har jeg fundet en kjole som jeg er helt vild med! Det assymetriske snit er vildt populært lige nu og så er det fedt at den har det mønster synes jeg! Kjolen kan også fåes ensfarvet :-) Du kan både bruge jeans eller leggins indenunder, eller du kan vise dine ben! Desuden synes jeg det kunne være fest med skjorten udenover! Enten at have den lukket og bundet op i taljen, eller have den til at stå helt åben og hænge løst! Kjolen hedder Marilyn dress og koster, ligesom skjorten, 299,-

Så har vi de lækre jeans! Jeg er helt vild med den mørke farve de har og de er perfekte sammen med den lyse denim skjorte! Jeansene hedder Silvia og koster 199,-

Sidst har jeg fundet et par super fede solbriller som er perfekte i udtrykket til resten af dette outfit, lige meget om du vælger kjolen eller ej! Solbrillerne hedder Gerd og koster kun 59,-

Alt i alt koster dette outfit 756,-   Regner ud efter, at du vælger alle fire dele!

Hvad synes I om det?

Alle fire items er fundet på www.ginatricot.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar