torsdag den 14. juni 2012

I'm baaaaack......!

Hej venner!

Jeg har arbejdet hver aften fra og med i mandags og til og med i aften! Jeg ved godt at det kun er fire dage, men jeg er altid fuldstændig smadret bagefter - Til gengæld har jeg nu en 37 timers arbejdsuge bag mig og så endda med en fridag i morgen oveni hatten! Jeg er en glad én :-)

Oprindeligt havde jeg planlagt at dette indlæg skulle handle om army jakker, hvor man kunne købe dem til billige penge. Jeg synes det er en super fed trend og er helt vild efter selv at købe en som jeg kan bruge på dette års Skanderborg festival! Desværre har jeg ledt hele nettet rundt og det har kun lykkedes mig at finde én anstændig army jakke - og den var udsolgt!
Derfor har jeg ændret kurs og da der er Northside festival lige om lidt og de forskellige andre festivaler (Blandt andet Skanderborg!) er lige om hjørnet - Har jeg valgt at se lidt på outfits der er gode at have på når man bevæger sig på festival!

Jeg vil komme med et nyt outfit hver dag her i weekenden - Dvs. at I får fire at se i alt :-)

Jeg har fundet en t-shirt, cardigan, bukser og sko!










På det første billede er en tyk strikket cardigan - Er det halv varmt kan den stå åben og ærmerne kan foldes op til 3/4 ærmer. Jeg synes den er super fed! Og så desuden - Den er nem at spotte i blandt mange mennesker, så chancen for at du bliver væk er nok ikke så stor! ;-) Cardiganen hedder Price US Cardigan og koster 249,-

Dernæst har jeg fundet en t-shirt som jeg også er helt vild med! Umiddelbart vil man nok tænke at det ser dumt ud med to USA agtige items sammen, men de to her vil komplimentere hinanden rigtig fint. T-shirten hedder Stay SS top og koster kun 139,-   BILLIGT!

Så har vi de lækre mørke chinos! For det første så tænker jeg altid over at have mørke bukser på når jeg er på festival. Der er så meget skidt og støv i luften og tit ender du med at sidde på en eller anden beskidt bænk eller i det grønne græs - Så er det altså ikke særlig optimalt at rende rundt i hvide eller sandfarvede bukser! De super lækre og fede chinos hedder Allay pants fra Vila basics og koster kun 199,-

Sidst, men absolut ikke mindst, har jeg fundet et par meget almindelige lærredssko. De er altså også super festival smarte da de passer til alt og så er det altså vigtigt med komfortable sko når man traver så meget som man gør på en festival!
Skoene hedder Adore Exani og koster KUN 129,-!!! Det er også lidt en regel jeg har når jeg tager på festival - De sko jeg har på har jeg på alle dage og det skal altså være nogen der bare må blive smidt ud bagefter, for de bliver for det meste meget slidte og beskidte!

Alle fire items er fundet på www.nelly.com :-)


Hvad synes I om dette outfit? Er det noget I kunne finde på at tage på hvis I skulle/skal på festival?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar