fredag den 15. juni 2012

Festival outfit pt. 2

Alrighty - Så har jeg fundet festival outfit nr. 2 og jeg synes faktisk at det er vildt smart hvis jeg selv skal sige det! ;-)

Jeg har fundet bukser, støvler, t-shirt og en dejlig lun cardigan!







På det første billede ser du en vildt lækker cardigan! Det er en lidt tyk strik cardigan der gør at du forhåbentlig kan holde varmen - også sidst på aftenen når det begynder at blive lidt køligere. Jeg synes det er rigtig fint at den har det hvide mønster til at bryde den ellers lidt kedelige grå farve. Cardiganen hedde Chamonix og koster 289,-

Så er der også gummistøvlerne! Og ja, det virker noget lidt underligt at gå i gummistøvler hvis man er på festival og vejret er super lækkert, men ofte kan der desværre godt komme regnbyer (i hvert fald på Skanderborg!). Gummistøvlerne er både smarte og gode til festival, da de jo i princippet kan bruges i al slags vejr. Selvom de er prikkede og cardiganen har et helt andet mønster vil de to items alligevel komplimentere hinanden farvemæssigt og da de jo ikke er lige op og ned ad hinanden kan det sagtens gå! Gummistøvlerne hedder Pricken og er fra Have2Have og de koster 219,-

Som det tredie item har jeg fundet en ret simpel t-shirt. Den kan både være udenfor - og indeni bukserne. Det er vigtigt - for mig i hvert fald - at tøjet ikke strammer når man skal gå rundt i det en hel dag! T-shirten har en fin beige farve som bryder de ellers meget mørke farver i dette outfit. T-shirten hedder H top og koster 159,-

Sidst har jeg fundet et par vildt flotte bukser. De er både dressy og smarte i én. Måden bukselinningen er lavet på, gør at du både kan ha' t-shirten proppet ned i bukserne og hænge løst udenpå. Bukserne hedder Dipa pants, koster 289,- og er fra ICHI.

Hele outfittet er fundet på www.bubbleroom.dk og vil alt i alt komme til at koste 956,-


Hvad synes I om det? Og hvilket er jeres favorit - Outfit nr. 1 eller 2?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar