mandag den 18. juni 2012

Uundskyyyld....!!

Ih altså hvor er det dårligt af mig! Jeg har lovet jer et dagligt indlæg henover weekenden og så hører I intet fra mig hverken lørdag eller søndag :|
Lørdag var jeg til 2 fødselsdage og søndag lå jeg fuldstændig underdrejet! Jeg har aldrig i mit liv haft det så skidt før - Puuhaaaa....

MEN, nu er jeg tilbage og i dag kommer der minimum tre indlæg!

Det første indlæg indeholder festival outfit pt. 3 og det jeg har fundet til jer her er virkelig billigt!
Jeg har valgt også at finde en jakke til og den fordobler prisen på resten af outfittet! I får selvfølgelig priserne på det hele :-)







Åååh, jeg er altså ret hooked på dette outfit! Især pga. prisen! Jeg har fundet et outfit som både kan bruges om dagen og om aftenen - Lige meget om det er varmt eller koldt!
Jeg tænker at om dagen hvor det er mere varmt i vejret kan kjolen gå for sig selv og om aftenen kan du tilføje cardiganen, jakken og et par leggins. Og desuden så er det varme tøj ikke noget der fylder noget særligt, så du kan sagtens rulle det sammen og have det i din skuldertaske!

De små fine kondisko er på udsalg og koster kun 39,95,- Derfor kan man også bedre tillade sig at de bliver slidte og beskidte under festivalen, for i princippet kan du jo tillade dig at smide dem ud bagefter! Dernæst har vi den tynde og lette cardigan som du også sagtens kan bruge om dagen - Der kan du jo smøge ærmerne op og vise armene lidt ;-) Cardiganen koster kun 99,-!

Så har vi jakken - Faktisk koster den det samme som resten af outfittet koster sammenlagt, men jeg synes den er vildt lækker og perfekt til festival med hatten og de store lommer - Og så tror jeg også den er lidt vandafvisende! Jakken er sat ned fra 499,- til 249,-.
Så har vi kjolen. Den er virkelig sød og passer perfekt til festival! Den er løs og flagrende og samtidig meget afslappet, men også pæn! Den stribede blå kjole koster 79,95,-

Sidst har jeg fundet leggins som altid er gode at have i tasken når man har kjole på! Du kan tage dem af og på som det lige passer dig og dem jeg har fundet her indeholder 2 par, sådan at hvis det ene par går i stykker, så kan du have et par i reserve i tasken :-) Disse leggins koster 69,95,- for 2 par!

Alt er fundet på www.hogm.dk

Alt i alt kommer dette outfit til at koste 538,- og hvis du så trækker jakken fra koster det kun 289,-

Er det ikke vildt billigt?! Jeg er vild med det i hvert fald <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar