tirsdag den 19. juni 2012

Outfit of the day!

Hver dag vil jeg poste et billede af hvad jeg kalder outfit of the day! På andre blogs vil dette billede være af bloggerens outfit, men lige i den nærmeste fremtid på min blog, vil det være et outfit som jeg har fundet på nettet og som jeg virkelig godt gad eje og som jeg virkelig synes er lækkert! :-)

Jeg vil blive meget glad hvis I vil kommentere hvad I synes om det nedenfor indlægget ;-)




Åh, er det her bare verdens lækreste outfit eller hvad? Jeg er helt vild med den enkle, men sexede sorte kjole og så synes jeg at støvlerne er så fine til! De er lidt rå, men samtidig super feminine og hele looket fuldenedes med det enkle statement armbånd med den lille kæde!

Jeg er helt vild med det her sæt! Hvad synes I?

Kjolen og armbåndet er fundet på www.nelly.com og støvlerne er Jeffrey Campell's model Lita.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar