søndag den 10. juni 2012

Looky-Here!

Se lige hvad jeg har fundet tøser! Jeg er helt vild med Jeffrey Campell's støvler i alle de afskygninger de er produceret - Jeg synes bare de er en tand for dyre til hvad mit budget kan klare! Her til aften da jeg tilfældigvis surfede rundt på alle mine yndlings netshops faldt jeg over disse:
Jeg ved godt at de ikke er helt ligesom Campell's, men jeg synes virkelig de er fede og det bedste af det hele er - De koster kun 509,-! De 'ægte' Jeffrey Campell's koster gerne omkring 1600,-
Støvlerne er fundet på www.bubbleroom.dk og hedder Have2Have støvletter, Emma.

Jeg har også fundet de 'rigtige' Campell's til sammenligning. De hedder Spike og koster 1695,- på www.nelly.com
Jeg kan godt se at der alligevel er en forskel, jeg mener - Man vil sagtens kunne se forskel på Jeffrey Campell's og dem fra Bubbelroom hvis man interesserer sig lidt for det! ;-)
Hvilket par synes I er fedest? Hvis I nu ikke skulle tænke på prisen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar