søndag den 10. juni 2012

Sensommer bryllup!

Jeg er endelig inviteret til bryllup! Jeg arbejder som tjener i min fritid og er derfor en del af en masse bryllups fester hver sommer og den ene er mere fantastisk end den anden! Jeg kan ikke huske at jeg har været til bryllup i min voksen liv, men nu sker der altså endelig - i Septemper skal jeg til bryllup og jeg glæder mig allerede helt vildt - Især til at købe kjole og sko til det! Yaaaaaay :-D
Når det er en anledning som denne vil jeg gerne finde en kjole som er super smuk og chick, men som jeg også ved at jeg vil kunne bruge en anden gang! Jeg har kigget meget på www.nelly.com
De har rigtig mange forskellige kjoler og så ligger de alle til en fornuftig pris!

Jeg har overvejet at have en flot gulvlang kjole på til brylluppet, men da jeg kun er 165 cm. høj har jeg meget svært ved at finde nogen der har den rigtige længde! Jeg overvejede også at vælge en hvid kjole da jeg ved at bruden ikke selv skal bære denne farve - Men når man så tænker over det, så er det altså bare forkert at tage hvidt på til et bryllup!

Jeg har fundet tre forskellige kjoler som alle er stærke kandidater og så er de slet ikke særlig dyre!

 



Jeg vil gerne beklage at billederne er sat op på en lidt spøjs måde, men jeg er stadig ikke helt god til alt det her! Jeg har i denne omgang valgt at se på One-Shoulder dresses, da jeg synes at de er meget elegante i forhold til andre kjoler. Den første kjole synes jeg er SÅ fin! Den er meget elegant og super fin med de små perler under brystet og så er det altid så chikt når kjolen er lavet i chiffon stof - Så sommerligt og let i vinden :-) Kjolen hedder Nina One Shoulder Dress og koster 399,-

Den næste kjole er lidt mere grov i forhold til den første, men stadig virkelig smuk! Den måde kjolen er draperet på synes jeg er virkelig elegant. Kjolen hedder Grecian Drape Dress og koster kun 279,- Dét er altså billigt!

Sidst, men ikke mindst har jeg fundet den blå skønhed, som nok lidt i hemmelighed er min favorit af de tre! Den er simpelthen så fantastisk med det draperede chiffon på nederdelen og stenene på den ene strop. Jeg er bare lidt i tvivl om jeg synes den bliver en tand for sexet ved overdelen - Det er jo nærmest bh-skåle, men den er nu stadig meget sød! :-) Kjolen hedder Jewel One Shoulder Dress og koster 399,-

Hvad synes I om kjolerne og hvilken er jeres favorit til et bryllup?

Jeg håber I alle har haft en fantastisk weekend! Kisses!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar