fredag den 8. juni 2012

Første indlæg på bloggen - Yaaay!

Hej Bloggen!

Første indlæg kommer til at vise et fint billede af, hvad bloggen kommer til at indeholde fremover. Jeg håber I kan lide det og at I vil tune ind og følge med hver dag! :-)

Jeg er på Instagram 24/7 og så den anden dag et super fedt outfit billede som jeg blev helt forelsket i! Derfor har jeg været på nogle af mine favorit online shops for at sammensætte en budget version af det lækre outfit!




Outfittet er meget denim præget. Det består nemlig af en denim jakke, hullede denim jeans og så synes jeg det er super fedt at sætte en lidt stor "boyfriend" t-shirt til og nogle sexede stiletter for at give outfittet et feminint præg!
Denim jakken er fundet på www.nelly.com til 349,- og lige netop den her er super fed da den ikke bare er samme farve over alt, men er lidt slidt andre steder! T-shirten er også fundet på Nelly's hjemmeside til 199,- men man kan få helt almindelige farvede og sort/hvid t-shirts i H&M til under 100,-. Jeansene er fundet på www.asos.com og så vidt jeg liiiige kan huske kostede de også 349,-. For at sætte prikken over i'et har jeg fundet et par chicke, men sexede stiletter med peep-toe til 299,- så det der ellers er et boyfriend-look, får et feminint twist! Hele outfittet, med t-shirt fra H&M i stedet for Nelly, vil komme til at koste omkring 1050,-
Lige umiddelbart virker det som en god slat penge, men alle dele kan jo bruges på mange forskellige måder og i mange forskellige anledninger.

Jeg håber I synes om det! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar